Managing Strategic Accounts

Managing Strategic Accounts

Managing Strategic Accounts™ pomaga menedżerom klienta (account manager) w wypracowywaniu kompleksowego planu współpracy z klientem w kierunku utrwalenia relacji, pogłębienia współpracy, generowania nowego biznesu.

Adresowane wyzwania:
  • Brak pełnego wykorzystania potencjału współpracy z obecnymi klientami,
  • Wypieranie z relacji z klientami przez firmy konkurencyjne,
  • Oportunistyczne lub reaktywne zarządzanie portfelem klientów,
  • Brak lub niewystarczająca współpraca działów w zakresie współpracy z obecnymi klientami.
Opis rozwiązania:
  • Spotkanie startowe z liderami w celu zainicjowania i dostosowania programu,
  • Wywiady w celu pogłębionego zrozumienia punktu widzenia klientów,
  • Warsztat, w czasie którego menedżer klienta planuje proaktywne pogłębienie biznesu,
  • Przegląd planu z klientem oraz uzyskanie jego aprobaty dla zaplanowanych działań.
Korzyści:
  • Lepsze zestrojenie działań sprzedażowych ze strategią klienta,
  • Proaktywne kreowanie nowych szans sprzedażowych,
  • Trwalsze relacje z klientami poprzez proaktywne zaangażowanie we współprace oraz kreowanie wartości,
  • Postrzeganie twojej firma jako wartościowego partnera biznesowego.
Silne strony rozwiązania:
  • Bezpośrednie zaangażowanie klienta w tworzenie i wdrożenie planu współpracy,
  • Trwały wpływ na jakość relacji z klientami poprzez systematyczne i ustrukturyzowane przeglądy jakości współpracy.
  • Praktyczna metoda postrzegana jako wartość przez zespoły sprzedażowe,
Top