Publikacje

Co się naprawdę liczy w sprzedaży B2B

Najnowsze wydanie raportu pokazującego jak zachowania handlowe w procesach sprzedaży B2B oceniane są przez sprzedawców i ich klientów oraz w jakich obszarach respondenci widzą konieczność istotnej poprawy. 

Raport jest kontynuację poprzednich wydań „What Really Matters in B2B Selling’ publikowanych przez naszą firmę co kilka lat, jednak tym razem wykonany wyłącznie dla rynku polskiego. 

W celu pobrania – prosimy o wypełnienie poniższego formularza:

What Really Matters in B2B Selling

Przekrojowy raport prezentujący oczekiwania klientów od zachowań sprzedażowych ich dostawców. Zawiera wyniki badań z lat 2004 i 2014, wykonanych w Europie, USA i Singapurze. Znakomite narzędzie do projektowania nowoczesnych procesów sprzedażowych B2B, zwłaszcza dla złożonych sytuacji  biznesowych. 

W celu pobrania – prosimy o wypełnienie poniższego formularza:

..
Top