Publikacje Paweł Kowalewski 

Dlaczego Klienci odrzucają nasze oferty ? 

Badania preferencji sprzedażowo - zakupowych Infoteam Consulting nasuwają wiele ciekawych wniosków. W komentarzu do badań pióra Pawła Kowalewskiego odpowiemy na dwa pierwsze pytania: Jaki wpływ na decyję Klienta ma dobre rozpoznanie jego potrzeb, jak też na ile ważnaw tym procesie jest cena w Polsce i na świecie ?

Co jest lepsze: "statystyka lejka sprzedaży", czy dogłębne przygotowanie się do spotkań?

Kolejny komentarz do badań preferencji sprzedażowo - zakupowych Infoteam Consulting Poland. Tym razem Paweł Kowalewski odniesie się do wyników ankiet w dwóch aspektach: na ile ważne dla kupującego jest właściwe zrozumienie jego potrzeb, jak też różnic w postrzeganiu dobrze, zrozumiale złożonej oferty w Polsce i na świecie. 

Emocje w negocjacjach: zasada ognia i wody - słow kilka o toższamości rdzennej i relacyjnej. 

Czy zrozumienie mechanizmów naszego postrzegania innych jest ważne w procesie negocjacji? Jak i dlaczego "szufladkujemy" ludzi i dlaczego może to stanowić olbrzymia barierę na drodze do rozwiązania konfliktu? Dlaczego jednych postrzegamy lepiej a innych gorzej? Co oznacza nasza potrzeba przynależności do idei strony negocjacyjnej? Emocje zaburzają percepcję. Brak właściwej perspektywy, jest jednym z największych problemów w negocjacajach...